Tamek Accountants & Belastingadviseurs B.V. heeft het hoofdsponsorcontract van SV Blokzijl verlengt. John Mondria, directeur van Tamek, tekende afgelopen zaterdag onder toeziend oog van kersverse voorzitter van de vereniging, Marcel Scholtens, een nieuw contract tot 2026. Namens de sponsorcommissie was Dick van Eerde aanwezig om een bos bloemen te overhandigen en dank uit te spreken voor de financiële en sportieve steun voor de komende 3 seizoenen. Nogmaals, namens de hele vereniging, ontzettend veel dank!

Ondanks dat de sportieve resultaten nog wel een boost kunnen gebruiken, lopen de spelers van het eerste elftal er weer perfect bij dankzij de nieuwe tenues van onze hoofdsponsor.

Hoog tijd dus voor een teampresentatie foto. (Bekijk foto met namen op de elftalpagina van SV Blokzijl 1)

Bekijk de foto´s gemaakt door Aletta Holman Fotografie hieronder.