Welkom bij Gymnastiekvereniging SV Blokzijl!

Bij Gymnastiekvereniging SV Blokzijl draait alles om beweging, plezier en het ontdekken van je eigen kracht. Gelegen in het hart van onze gemeenschap, bieden wij een divers aanbod aan gymlessen voor alle leeftijden. Of je nu een peuter hebt die zijn of haar eerste salto wil leren, of je bent een volwassene die op zoek is naar een leuke manier om fit te blijven, bij ons ben je aan het juiste adres!

Gymlessen voor de Jeugd

Lestijden Jeugd

Tijd Groep
14:30-15:15 Peuters en Groep 1
15:15-16:00 Groep 2&3 en Meisjes Groep 4
16:00-17:00 Groep 5,6,7 Meisjes
17:00-18:00 Groep 4 en 5 Jongens
18:00-19:00 Groep 6,7,8 en 12+ Jongens
19:00-20:00 Groep 8 en 12+ Meisjes

Programma voor Volwassenen

Ook volwassenen krijgen bij ons de kans om in beweging te blijven. Of je interesse nu uitgaat naar Pilates, conditietraining of een gezellig potje balspel, onze avondlessen bieden voor ieder wat wils.

Lestijden Volwassenen

Tijd Groep
20:00 – 21:00 uur Dames Pilates en Conditie
21:00 – 22:00 uur Heren Conditie en Balspel

Praktisch informatie

Seizoen

Het seizoen loopt van: september tot en met mei.

Vakanties: Tijdens de schoolvakanties is er geen les.

MFC De Ploats

Groenestraat 18 Blokzijl

Contributie 2023 / 2024

Jeugd € 78,-

Dames en heren € 128,-

Probeer het gratis

Nieuwsgierig? Kom dan zeker langs voor een gratis proefles! De eerste 3 lessen zijn helemaal gratis, zonder enige verplichting. Ontdek zelf of gymnastiek bij SV Blokzijl iets voor jou is.

Bij Gymnastiekvereniging SV Blokzijl staat de deur altijd open voor nieuwe leden. Of je nu jong bent of oud, beginner of gevorderd, wij hebben een plek voor je.

Blader verder op deze pagina voor meer informatie over onze specifieke programma’s voor zowel jeugd als volwassenen.

Contactformulier Gymnastiekvereniging

Reden voor contact

Neem contact op

Heb je vragen, suggesties of opmerkingen? Wij horen graag van je! Vul het onderstaande formulier in en laat ons weten hoe we je kunnen helpen. Of je nu meer informatie wilt over onze activiteiten, interesse hebt in een van onze lessen, of gewoon een algemene vraag hebt, we staan voor je klaar.

Wil je lid worden?

Geef dit dan aan in het formulier. Vul je gegevens in en selecteer de optie “Ik wil lid worden” als je geïnteresseerd bent in een lidmaatschap.

Wij nemen dan  zo snel mogelijk contact met je op om je te voorzien van alle nodige informatie en je vragen te beantwoorden. Je ontvangt zo snel mogelijk een antwoord van ons.