Kleding Commissie

Kleding Commissie SV Blokzijl

SV Blokzijl opent een webshop voor al hun leden!

Sinds het seizoen 2013 – 2014 heeft SV Blokzijl een eigen kledinglijn. Vanaf 1 november 2017 kan je nu je eigen kleding bestellen via de webshop.
In deze webshop kun je, met korting, sportartikelen bestellen met of zonder SV Blokzijl logo en je eigen initialen en daarbij sponsor je ook nog eens SV Blokzijl.
Via de website van SV Blokzijl kun je het aanbod zien en de bestelling plaatsen.

Meer informatie op pagina kledinglijn

Leden Kleding Commissie SV Blokzijl 2017 – 2018

Kleding Commissie

Kleding Commissie SV Blokzijl

SV Blokzijl opent een webshop voor al hun leden!

Meer informatie op pagina kledinglijn

Leden Kleding Commissie SV Blokzijl 2017 – 2018