Blokzijl, zaterdag 13 april 2019

“Al ruim 40 jaar meer dan een trouwe sponsor”

Welke Voetballer is er niet mee opgegroeid? Na de wedstrijd met een clubje naar de Halte voor de lekkerste patat in de regio. Wim en Henny Kuik van Mini Resto de Halte zijn al 41 jaar een begrip in Blokzijl en meer dan een trouwe sponsor van de plaatselijke SV. Wim en Henny vierden exact een jaar geleden het 40-jarig bestaan van de Halte met gratis softijs en patat voor alle jeugd van Blokzijl. Zo’n 2 jaar geleden hebben Wim en Henny de Halte nog voorzien van een make-over en is ook het oude logo in een nieuw jasje gestoken. Het reclamebord aan sportpark de Uiterdijken is hoogstwaarschijnlijk het oudste welke rond het hoofdveld te vinden was. Deze heeft overigens de tand des tijds uitstekend doorstaan. Een vervangend bord was volgens Wim dan ook niet nodig.

Toch heeft de sponsorcommissie onlangs, bij wijze van verrassing en in overleg met dochter Marion Kuik, een nieuw reclamebord laten ontwerpen welke aansluit bij de huidige uitstraling van de Halte. Zaterdagmiddag om 14.00 uur werd deze onthuld en werd er een mooie bos bloemen uitgereikt aan Wim namens onze Voorzitter Liesbeth Stap.

‘Erg mooi, maar het had allemaal niet gehoeven’, aldus een nuchtere Wim Kuik.

Foto’s: Ivo Boxum, Archief SV Blokzijl