Blokzijl, zaterdag 13 mei. De laatste thuiswedstrijd voor het tweede elftal op sportpark de Uiterdijken van het huidige seizoen werd gewonnen met maarliefst 4-0 van Ens 3.

Het kan geen toeval zijn dat dit komt door de nieuwe tenues. Het 2e elftal van SV Blokzijl is namelijk compleet in het nieuw gestoken. Voorafgaande aan de wedstrijd was er de shirtpresentatie en een fotomoment.

Multifunctioneel Centrum de Ploats van Tinus en Aly Galema & Jachtmakelaar en taxateur Johan Schoppert  van Boatbiz, beiden uit Blokzijl, zijn de trotste sponsoren voor tenminste de komende drie seizoenen!

De club bedankt hen voor de samenwerking, want zonder sponsoren geen voetbal!

Achterste rij v.l.n.r.: Sander Boxum (sponsorcommissie), Mariejanne & Johan Schoppert (Boatbiz), Rick Brans, Gerbrand Smedes, Robin de Boer, Carlo Noordwijk, Raimon de Boer, Everard Rabbinge, Henk Bakker (Leider), Aly & Tinus Galema (de Ploats) en Dick van Eerde (sponsorcommissie).

Voorste rij v.l.n.r.:   Mark Buis, René Groen, Wesley v/d Klis, Sander Driezen, Marco ten Wolde en Richard Jägers.

*foto door Ivo Boxum