Zaterdag 13 januari 2007 trapt Blokzijl om 19.00 uur af voor het 14e zaalvoetbaltoernooi van S.V. Veno in "De Burght" te Vollenhove. Blokzijl is naast de organiserende vereniging S.V. Veno de enige ploeg die alle keren acte de presense heeft gegeven. De poulewedstrijden zijn acht keer doorgekomen. Beste resultaten waren in 1994 en 1995, toen Blokzijl met de beker van de eerste prijs er van door ging. Vier jaar geleden werd ook nog een keer de finale gehaald tegen Veno 1. Deze werd jammerlijk verloren. Vorig jaar werd Blokzijl op doelsaldo in de poulewedstrijden uitgeschakeld. De finale werd niet behaald op de zondagmiddag.
Dus voor de mannen van trainer Jan van der Matten is dit in ieder geval een uitdaging om dit te behalen. Het zal niet een gemakkelijke opgave zijn. In de poule bij Blokzijl zijn ingedeeld:

V.E.N.O.2
S.V.M.
Kraggenburg
De Blesse
S.V. Blokzijl

19.00 – 19.20 uur    Blokzijl – Veno
19.42 – 20.02 uur    Blokzijl – De Blesse
20.45 – 21.05 uur    Blokzijl – S.V.M.
21.27 – 21.37 uur    Blokzijl – Kraggenburg

Spelers zijn: