In het komende voetbalseizoen, 2006/2007, zal S.V. Blokzijl voor het eerst in de competitie uitkomen met een zgn. “Veteranenelftal”(35+). Tijdens de onlangs gehouden algemene ledenvergadering bleek dat er een aantal leden zeer enthousiast was om op deze manier te blijven voetballen of weer te gaan voetballen. Om enigszins goed beslagen ten ijs te komen wordt er één keer per week getraind; dit is op maandagavond om 20.00 uur. De eerste training is gepland op 14 augustus a.s.

Hoewel er al een behoorlijk aantal spelers is aangemeld, is versterking altijd welkom. Voetballers (35 jaar en ouder) die het leuk lijkt om regelmatig op een sportieve en gezellige manier te sporten, kunnen contact opnemen met één van de elftalbegeleiders: Ronald Klarenbeek 06-13624629 of Henk Bakker 0527-291658. Spelers die zich aanmelden hoeven niet elke week beschkbaar te zijn. Het is ook mogelijk om bijvoorbeeld één keer in de twee weken mee te doen.