Geslaagd voetbalgala

Op zaterdag 28 januari 2007 vond het jaarlijkse “Voetbalgala/Feestavond” van S.V. Blokzijl plaats. In een sfeervol aangeklede “M.F.C. De Ploats” werd een groot aantal leden, sponsors, donateurs en vrijwilligers gastvrij door de familie Galema ontvangen. Veel bezoekers hadden zich speciaal in “gala”gekleed voor deze avond, wat zeer bijdroeg aan een feestelijke ambiance. De spelers en de leiders van het Veteranenteam hadden hierbij kosten nog moeite gespaard en verschenen bijna allen in smoking, compleet met propeller !

Na het tellen van de stemmen bleek dat Arie Vrolijk tot speler van het jaar van het veteranenelftal was gekozen. Bij het Dames elftal was Marleen Grendelman degene met de meeste stemmen.

Mark Benus was de beste speler van het 1e.

Door de technische staf van het 2e was een extra categorie toegevoegd: de pechvogel van het jaar. Hierbij was Marco van Beek de (on)gelukkige winnaar. Het bestuur heeft Berry Uffels als vrijwilliger van het jaar aangewezen.

Meer over dit alles kunt u lezen en zien (dmv fotos) in de eerstvolgende sportkrant van Augustus 2007.

Verslag:   Peter Bos