Vervolg op 2014, techniek training jeugd Blokzijl!

Vrijdagavond 30 oktober. Normaal een donker sportpark maar nu volop activiteit.

Naast de kleding commissie was onze jeugdcoördinator actief deze avond!

Jeugd Sv Blokzijl gaat op voor  een techniektraining , gegeven door jeugdcoördinator Joey de Smet.

18.30 uur starten de F1 en E2. D1 en E1 waren van 19.15 tot 20.00 uur.  Centraal staat, veel balcontact en techniek.

Joey geeft een korte uitleg aan de groepen wat ze allemaal kunnen verwachten. Daarna neemt hij de oefeningen met de groepen door.

Daarbij krijgt Joey hulp van ouders en leiders, Wim Louvet, Johan Roubos en Sieger Elzinga.

De aanwezigheid van de ouders(zeer gewaardeerd door de kinderen) zorgde ervoor dat de kinderen volgas gaven om het allerbeste van zich zelf te laten zien!

Na een 40 minuten waren ze moe voldaan en klaar om de volgende dag een wedstrijd te spelen en de geleerde technieken/balvaardigheden  in te zetten.

Wat kunnen we nog verwachten:

Joey is al weer druk bezig met de techniek training van de C2 die maandag 2 november op het programma staat.

Vervolg van deze techniektraining staat gepland op vrijdag 27 november.

Daarnaast zal hij binnenkort ook een keepers techniektraining gaan verzorgen.

Hij is bezig met een wedstrijd onder de 16 en 23 op te zetten.

Spelers Sv Blokzijl in beeld brengen van wat  ze kunnen en wat hun kwaliteiten zijn.

Verschillende trainers begeleiden naar wat een trainer nodig heeft om zijn team optimaal te kunnen laten  spelen en trainen.

Op basis daarvan heeft Joey een trainingsmap samengesteld die ter inzage op het sportcomplex ligt.

Joey zit vol in de voorbereiding naar de bijeenkomst van 11 november met de trainers/ leiders, waarbij, hoe speel je met je met je team, centraal staat.

Voor Sv Blokzijl is Joey als jeugdcoördinator een goede stap,  om het optimale uit een speler en trainer/begeleider  te halen.