Excellent uit Urk wint toernooi na golden goal.

Het Tamek toernooi georganiseerd door SV Blokzijl is een groot succes geworden mede dankzij de ploegen die meededen en vrijwilligers die het mogelijk maakten om het toernooi te kunnen organiseren.

Op vrijdagavond werden de eerste wedstrijden gespeeld, na het officiële gedeelte hebben alle ploegen ervoor gezorgd dat het een gezellige avond werd met muziek en bbq erbij.

Zaterdag ochtend werd gestart met een gezamenlijk ontbijt en daarna werd het toernooi hervat. Nadat alle ploegen tegen elkaar hadden gespeeld waren er 2 ploegen met evenveel punten en deze mochten in de finale aantreden.

De ploegen Excellent en Zwaan straatwerken uit Urk speelden de finale en maakten er een waar spektakel van met een 2-2 eindstand dus moest de golden goal beslissing brengen. Excellent wist als eerste te scoren en werd dus winnaar van het toernooi.
Om 15.00 uur was er de prijsuitreiking en natuurlijk daarna weer muziek en bbq. Het bestuur van SV Blokzijl is zeer tevreden over het verloop van het toernooi en de sfeer van beide dagen en zal dit volgend seizoen zeker weer een vervolg geven.

Eindstand Tamek toernooi

1 – Excellent