Beste leden,

Zoals u op de uitnodiging van onze ledenvergadering kunt zien gaan er het komende jaar bestuurswisselingen plaats vinden.
Onze penningmeester Rob Batenburg heeft aangegeven na het seizoen 2015/2016 te willen stoppen als bestuurslid. Rob heeft er dan 9 jaar opzitten als bestuurslid en penningmeester.

Ondergetekende gaat ook na dit seizoen stoppen als voorzitter. Ik heb er lang over nagedacht maar na 10 jaar bestuurslid, eerst als secretaris en de laatste 4 jaar als voorzitter ben ik tot de conclusie gekomen dat het tijd is voor een frisse wind.
Het bestuur is naarstig op zoek naar nieuwe bestuursleden maar zoals jullie weten valt dat niet mee.

Er word nu een beroep op jullie als lid gedaan mee te denken met de vereniging wie er plaats gaan nemen in het bestuur met ingang van het seizoen 2016/2017.

Zowel Rob als ikzelf zijn bereid de nieuwe bestuursleden in te werken zolang dit nodig is en ondersteuning geven waar mogelijk.

Namens het bestuur SV Blokzijl,

Voorzitter Jan Grendelman.