<strong>Staand v.l.n.r.: </strong>Janita de Jonge, Paula Buis, Annelies Smedes, Ilse Klaver, Marleen Boxum, Janine Moens en Jan Grendelman (teammanager).  <strong>Gehurkt v.l.n.r.:</strong> Marianne Slagter, Marjolein Visscher, Alina Wieringa en Willeke Takken.

Staand v.l.n.r.: Janita de Jonge, Paula Buis, Annelies Smedes, Ilse Klaver, Marleen Boxum, Janine Moens en Jan Grendelman (teammanager).

Gehurkt v.l.n.r.: Marianne Slagter, Marjolein Visscher, Alina Wieringa en Willeke Takken.

Stand SV Blokzijl VR 30+

Gefeliciteerd aan de kampioenen van SV Blokzijl VR1 30+!

Op een spannende laatste speelavond in Hasselt, met de titel op het spel, heeft SV Blokzijl VR1 30+ geschiedenis geschreven door kampioen te worden in de najaarsreeks van 2023. De ambiance was geladen met spanning aangezien zowel de lokale favoriet Olympia´28 uit Hasselt als SV Blokzijl aanspraak maakten op het kampioenschap.

Ondanks de afwezigheid van vaste keepster Herma van der Linde en de geblesseerde spelers Janita de Jonge en Paula Buis, toonde het team onder leiding van teammanager Jan Grendelman veerkracht en vastberadenheid. Invalkeepster Janine Moens blonk uit met haar indrukwekkende prestaties, wat bijdroeg aan deze gedenkwaardige overwinning.

Na de wedstrijd verplaatste de viering zich naar het clubhuis van Olympia´28, waar een feestelijke sfeer heerste. De organisatie van het evenement was uitstekend, met een mix van muziek, hapjes en drankjes die het kampioenschap nog specialer maakte. De gastvrijheid en goede ontvangst in het clubhuis van Hasselt maakten de viering compleet.

Deze overwinning is een bewijs van de teamgeest, vasthoudendheid en het harde werk van SV Blokzijl VR1 30+, en vormt een gedenkwaardig hoofdstuk in de sportgeschiedenis van de club.

Met dank aan onze sponsor!