Van links naar rechts Marcel Scholtens (voorzitter), Mark Slagter (penningmeester) en Fijko Roozeboom (Vertegenwoordiger Rabobank)

Van links naar rechts: Marcel Scholtens (voorzitter), Mark Slagter (penningmeester) en Fijko Roozeboom (Vertegenwoordiger Rabobank)

Blokzijl, 30 september 2023 – Na een zenuwslopende 3-2 overwinning van het eerste elftal op Nieuw Balinge, vond een feestelijke gelegenheid plaats op het voetbalveld van S.V. Blokzijl.

Fijko Roozeboom, vertegenwoordiger van Rabobank, had de eer om namens de Rabo Club Support-actie een cheque ter waarde van € 538 te overhandigen aan de stralende voorzitter Marcel Scholtens en penningmeester Mark Slagter.

Het succes van deze actie werd mogelijk gemaakt door de gulle steun van de gemeenschap, die massaal hun stemmen uitbrachten ten gunste van S.V. Blokzijl.

#raboclubsupport2023 #svblokzijl #bedankt