PEC Zwolle spits Stef Nijland komt naar SV Blokzijl !!

Sinds enige tijd hangt er rond het hoofdveld van SV Blokzijl een supportersbord van PEC Zwolle. Dit bord is mogelijk gemaakt door de plaatselijke supportersvereniging.

Dinsdag 06 oktober 2015 zal spits Stef Nijland van PEC Zwolle dit bord onthullen op het Sportpark de Uiterdijken aan de Kanaalweg te Blokzijl. Dit zal plaatsvinden omstreeks 20:30 uur,

Stef Nijland, 27 jaar,  heeft gevoetbald bij onder andere FC Groningen, PSV, Willem II, NEC en FC Brisbane Roar.

Sinds medio 2013 speelt Stef Njland bij PEC Zwolle. In het seizoen 2014 – 2015 werd hij club topscoorder.

Met PEC Zwolle won hij in het seizoen 2013 – 2014 de KNVB Beker. In een overvolle Kuip te Rotterdam werd Ajax met 5 – 1 verslagen.

In het begin van het volgende seizoen kon PEC Zwolle wederom aantreden tegen Ajax. Ditmaal was het de strijd om de Johan Cruijff Schaal. Ook deze keer werd PEC Zwolle winnaar. Stef Nijland maakte de enige en beslissende treffer in dit duel.

Iedereen die SV Blokzijl een warm hart toedraagt is van harte welkom op dinsdagavond 06 oktober om 20:30 uur op het Sportpark de Uiterdijken aan de Kanaalweg 3 te Blokzijl.