Oude tijden herleven! s.v. Blokzijl organiseert – na zeer lange tijd van afwezigheid – weer een bazar in M.F.C. De Ploats! Ruim 20 jaar geleden werd dit jaarlijks rond Kerst en oud en nieuw door s.v. Blokzijl georganiseerd. Jong en oud waren twee dagen per jaar niet de Ploats uit te slaan en deden mee aan verschillende spellen in de hoop een mooie prijs in de wacht te slepen.

Op zaterdag 17 december a.s. van 15:00 uur tot 20:00 uur is iedereen, van (heel) jong tot (heel) oud welkom om te kijken wat er allemaal te beleven is op de bazar, welke prijzen er te winnen zijn en om te genieten van de gezellige sfeer. De entree is gratis.

Er zijn natuurlijk tal van spelactiviteiten. Nieuwe activiteiten, maar natuurlijk ook de traditionele spelletjes van vroeger. Hierbij kan gedacht worden aan onder andere: luchtbuksschieten, darten, spijkerbroek hangen, sjoelen, blikgooien, diverse raad- en kansspelletjes en nog veel meer. De prijzen die er te winnen zijn, liegen er niet om! Bij de spelen wordt natuurlijk onderscheid gemaakt tussen jeugdige deelnemers en volwassen deelnemers. s.v. Blokzijl heeft heel veel ondernemers uit Blokzijl, Marknesse en Vollenhove bereid gevonden om een mooie prijs beschikbaar te stellen of een helpende hand te bieden, o.a.:

Auto Christiaan Blokzijl, Jolande Kapsalon, Drogisterij De vergulde Gaper, Hartelief Fotografie, Bouwbedrijf Knoppers, Schoonheidssalon Ladybird, Mini Resto De Halte, Café Restaurant Kommekie, Kapsalon Kitty, Coop supermarkt Aalbersberg Bakkerij, Joop Prins, Kaatje bij de Sluis,
Bloemboerderij BloemenC, Bosch Car Service Diepenveen, Rodi Truckaccessoires, Café Restaurant Sluiszicht, Trijnie’s Kapsalon, Warenhuis De Hoek, Keurslagerij Pees, Autobedrijf Marco van Beek, Voetreflexpraktijk Mariejanne, Gerrie Smedes, Melktransport H&H, Kledingverhuur Mooiverkleed.

De opbrengst van de bazar zal gebruikt worden om nieuwe wedstrijddoelen voor de jeugd en trainingsdoeltjes voor de senioren aan te schaffen.

De senioren en de jeugdspelers dragen overigens zelf ook hun steentje bij. Zo zijn alle jeugdspelers (en hun ouders) woensdag 14 december a.s. om 13:30 uur welkom in de kantine om kerstlichtjes te maken die zaterdag op de bazar verkocht zullen worden en zullen de senioren de standbemanning voor hun rekening nemen. Graag zien wij u op zaterdag 17 december in M.F.C. De Ploats, Groenestraat 18 in Blokzijl!