In samenwerking met Atletiekvereniging Start ’78 uit Steenwijk organiseert S.V. Blokzijl dit jaar op zaterdag 2 augustus de 34e editie van de Kolkloop. Deze traditionele hardloopwedstrijd zal door het centrum, langs de Havenkolk en rondom Blokzijl gelopen worden. Start en finish is zoals elk jaar op de Noorderkade. Wat dit jaar wel anders zal zijn is dat het inschrijven en omkleden niet vanuit ‘MFC de Ploats’ zal gebeuren. Dit omdat ‘de Ploats’ een grote verbouwing ondergaat. Iedereen die mee wil doen en zich in wil schrijven wordt verwacht op Sportpark de Uiterdijken aan de Kanaalweg 3 in Blokzijl, hier maken we dit jaar gebruik van de faciliteiten van S.V. Blokzijl. De eerste jeugdwedstrijd start om 18.00 uur. Vanaf 17.00 uur is het sportpark geopend voor inschrijvingen. Hopelijk tot aankomende zaterdag!