Lieve mensen,

Er is een tijd van komen en gaan en de tijd om te gaan is gekomen en wel op 26 augustus a.s. dan keren wij met een tijdelijke omweg weer terug naar het westen van het land.

Maar niet voordat ik jullie heb bedankt voor de mooie en gezellige vereniging jaren , het was mij een genoegen om het voetbal leven van zo dicht mee te maken. Ik heb deze vereniging ervaren als een grote familie met al de ups en downs zoals dat ook in ieders familie plaats vindt.

In de afgelopen 10 jaar als bestuurslid heb ik mooie momenten meegemaakt denk aan de verbouwing en de festiviteiten rond het jubileum , medaille Harm en niet te vergeten de extra wedstrijden tegen VVT, maar helaas ook mindere momenten als we denken aan de personen die ons ontvallen zijn.

Harm bedankt voor de gezellige uurtjes in je hok ( sorry massage ruimte) en ik hoop dat ik in de toekomst een uitnodiging mag ontvangen tot het vieren van een promotie of  een periodetitel.

Het gaat jullie allen goed.

Groetjes Rob Batenburg