De eerste pupil van de week na de winterstop; Marvin van Veen!

Marvin vond het best spannend om deze middag bij het eerste team te gast te mogen zijn.

Toch leek de spanning snel te zijn verdwenen toen Marvin zijn trainingspak aan had en het veld op mocht om in te gaan schieten.

Even daarvoor was hij getuige van de wedstrijdbespreking in de kleedkamer. Vandaag zou het eerste aantreden tegen H.J.S.C., geen makkie want het team staat boven Blokzijl op de ranglijst.

Het inlopen was voor Marvin geen probleem, hij had tussendoor zelfs nog tijd voor een praatje met een aantal spelers…..

Keeper Dennis werd ook nog even goed op de proef gesteld.

Daarna werd Marvin betrokken bij het kiezen van de speelhelft en de aftrap van de wedstrijd….

Toen was het tijd voor de lange actie over de helft van het speelveld…..De keeper van H.J.S.C. had het nakijken en mocht de bal uit het net vissen!

Na deze actie mocht Marvin uit handen van de scheidsrechter nog een leuke attentie ontvangen…..

Ook had Marvin nog even tijd om wat vragen te beantwoorden..