Pupil van de week: Lars Köpke Zaterdag 4 april

Lars speelt in de E-pupillen en is daar meestal op het middenveld te vinden. Vandaag is hij te gast als Pupil van de Week, de wedstrijd tegen Eastermar staat op het programma,

en voordat hij mee mocht doen aan de warming up was hij in de kleedkamer getuige van de wedstrijdbespreking……

Lars voelt zich al vrij snel op z’n gemak en zonder veel moeite schiet hij een balletje mee…….

Dan wordt het tijd voor de wedstrijd, eerst even kennis maken met scheidsrechter en de aanvoerders van beide elftallen….

Maar voordat er wordt afgetrapt voor de wedstrijd bedenkt Lars samen met aanvoerder Niek de juiste tactiek om de verdediging van Eastermar “in te pakken”….

Het lijkt allemaal zo gemakkelijk maar begin er maar eens aan, de keeper wordt op het verkeerde been gezet met een mooi schot plaatst Lars de bal mooi in de vrij gekomen hoek……..

Hierna nam Lars rustig de tijd om verslaggever Rob Batenburg te woord te staan ondanks de indringende vragen…….

Hoe lang voetbal je al?
Twee jaar nu

Waar sta je in het veld?
Ik ben middenvelder

Wat is de beste club?
FC. Bayern Munchen

Wie is je favourite speler?
Frank Ribery

Wie is de beste speler van Blokzijl?
Pieter de Jonge

Wat wil je later worden?
Prof voetballer

Wat is er leuk aan Pupil van de Week?
Samen optrekken met het eerste en daarna een mooie voetbal krijgen