– Pupil van de week –

zaterdag 14 november 2009

Het eerste moest deze zaterdag tegen de koploper Scharnegoutum 1. Een flinke uitdaging omdat dit team nog geen enkele wedstrijd had verloren. De spanning was dan ook voelbaar.

Ook bij Bjarne maar dit had ook te maken met het feit dat hij het best spannend vond om pupil van de week te zijn.

Bjarne heeft volop meegedaan tijdens de warming-up en volgde de uitleg van de trainer als een volleerd speler.

Voordat de wedstrijd begon, mocht Bjarne de bal in het doel van de tegenstander schieten.

Aan de aanloop en het schot lag het niet, maar helaas hield de keeper de bal wel tegen.

Daarna heeft hij vol spanning de wedstrijd van het eerste gevolgd, wat uiteindelijk in het voordeel van Blokzijl werd beslist! Tussendoor werd toch nog even een klein interview met hem afgelegd:

Wat vind jij de beste voetbalclub?
• PSV

Wie vind jij de beste speler?
• Van der Sar

Wie vind jij dan de beste speler van SV Blokzijl
• Dennis Heyman

Hoe lang voetbal jij al?
• Dit is mijn 5e seizoen

Waar sta je in het veld?
• Ik ben keeper

Wat wil je later worden?
• Veearts

Wat vind je ervan om pupil van de week te zijn en wat vind je het leukste?
Leuk, het leukst vond ik het inschieten van de bal in het doel van de tegenstander, alleen jammer dat tie er niet in ging

Zeker jammer Bjarne, maar wel bedankt voor het interview, en veel plezier met je bal en in je eigen voetbalteam!

Mirjam Kragt