zaterdag 6 december 2008

De hekken sluiter voor de winterstop was Joep van Beek.

Met het pupil van de week trainerspak onder zijn arm verdween hij naar de kleedkamer van het eerste om vervolgens te besluiten om het bij het aantrekken van de jas te laten. Na de voorbespreking deed Joep fanatiek mee met de warming up.

Toen het echte werk moest beginnen mocht Joep na het handjes schudden met een euro tossen

om zo uit te maken wie de aftrap mocht nemen. Maar voor dat plaats kon vinden had Joep zijn eigen moment door mooie actie te laten zien richting het doel van de tegenstander.

Goed gedaan Joep!! In de dugout zijn de volgende vragen aan hem gesteld:

Wat vind jij de beste voetbalclub?
• Feyenoord

Wie vind jij de beste speler?
• Ronaldinho van AC Milan

Wie vind jij dan de beste speler van SV Blokzijl
• Pieter de Jonge

Hoe lang voetbal jij al?
• 3 jaar

Waar sta je in het veld?
• Ik ben verdediger / centraal

Wat wil je later worden?

• Autoverkoper

Wat vind je ervan om pupil van de week te zijn?
• Leuk, het leukste vond ik de aftrap en dat ik de euro van het tossen mocht houden.

Joep, ik wil je bedanken voor je interview, veel plezier met je bal en in je eigen voetbalteam.

En… dan hebben we nu de winterstop. Met de eerst volgende competitie thuiswedstrijd zal een nieuwe pupil van de week aantreden.

Mirjam Kragt