Beste Blokzieligers, bewoners van het buitengebied en Leden,

Wij, als voetbalvereniging SV Blokzijl, willen u vragen of u nog oud ijzer heeft liggen. Wij willen dit, zoals voorgaande jaren, weer verzamelen. De opbrengst van het oud ijzer zal ten goede komen aan de kas van de voetbalvereniging.

Als u oud ijzer heeft kunt u dit doorgeven aan Marco ten Wolde.

U kunt met hem bellen na 19:00 uur 's avonds en in het weekend op het volgende telefoonnummer: 06 – 12 37 62 65. Zaterdag 29 april as. vanaf 09:00 uur zullen wij dan  bij u het oud ijzer komen ophalen.

Wij verzoeken u het oud ijzer niet aan de weg te zetten. Wacht u tot wij bij u zullen aanbellen. U kunt uw oud ijzer dan inleveren. (Géén koelkasten, diepvriezen en banden).

U kunt uw bestelling ook doorgeven via info@svblokzijl.nl.

Draagt u SV Blokzijl een warm hart toe, lever dan uw oud ijzer in en geef deze actie door aan buren, kenissen, familie.

Marco ten Wolde