Beste Blokzieligers, bewoners van het buitengebied en Leden,

Wij, als voetbalvereniging SV Blokzijl, willen u vragen of u nog oud ijzer heeft liggen. Wij willen dit, zoals voorgaande jaren, weer verzamelen op het Sportpark de Uiterdijken te Blokzijl. De opbrengst van het oud ijzer zal ten goede komen aan de kas van de voetbalvereniging.

Wij zullen dit jaar niet aan uw huis komen om uw oud ijzer op te halen, mits er grote partijen zijn, u kunt dan contact opnemen met Marco ten Wolde.

U kunt met hem bellen na 19:00 uur ‘s avonds en in het weekend op het volgende telefoonnummer: 06 – 12 37 62 65.

Zaterdag 27 juni  as. vanaf 09:00 uur zullen wij dan op het Sportpark de Uiterdijken klaar staan om uw oud ijzer te ontvangen. Wij zullen omstreeks 12:30 uur de actie beëindigen.

(Géén koelkasten, diepvriezen en banden).

Draagt u SV Blokzijl een warm hart toe, lever dan uw oud ijzer in en geef deze actie door aan buren, kennissen, familie.