Nieuws vanuit de TC december 2015

1) Wie zijn leider trainer enz document

2) Onderlinge jeugdtoernooi in Klooster

3) oefenprogramma C1 zie hier onder.

1) Wie zijn betrokken bij de jeugd van Sv Blokzijl 2015-2016.

Wie zijn bezig met het uitdragen van de visie van Sv Blokzijl op de jeugd in 2015-2016:

Dat zijn de trainers, leiders(teammanagers), coaches, jeugdcoördinator en de technische commissie. Zij proberen het volgende te realiseren:

Veel herhalen en bewust worden van wat je doet.

De wedstrijd is het uitgangspunt.

Wat gebeurt daar en hoe stelt een speler zich daar op in.

Trainingen helpen de spelers beter worden door ze in te laten zien wat voor effect het heeft als je het op die manier doet. Plus de speler kan zijn eigen kwaliteiten er aan koppelen.

2) Onderlinge toernooi jeugd Sv Blokzijl dinsdag 29 december in St Jansklooster.

De jeugd van Blokzijl zal dinsdag 29 december een onderling toernooi spelen in Klooster op het kunstgrasveld.

De weersomstandigheden zijn zo goed, dat we op het kunstgras buiten kunnen spelen.

Onze dank is dan ook groot naar voetbalvereniging VHK dat we daar het kunstgras op mogen, dinsdag 29 december van 13.00 uur tot 16.00 uur.

De jeugd van de F en E spelen met 4 teams een hele competitie en de D-C en B jeugd speelt

in twee poules van 4 een halve competitie met een halve finale en een finale.

De jeugd wordt verwacht rond 12.30 – 12.45 uur op het sportpark van VHK(Sportpark Monnikenmolen van Ommenstraat 2A)

We open op een mooi toernooi.

De Technische Commissie

3) C1 blijft bezig met voetbal in de winterstop.

Blokzijl C1 zal een aantal oefenwedstrijden gaan spelen in de winterstop.

De vooruitzichten op een zachte winter zijn groot en dus zijn er mogelijkheden veel voetbal te kunnen blijven spelen.

C1 zal de volgende momenten een oefenwedstrijd hebben, alle wedstrijden spelen ze uit.

Zaterdag 9 januari: Schalkhaar C2 – Blokzijl C1 12.30 uur

Zaterdag 16 januari: ASVD  C2 – Blokzijl C1 10.15 uur