JANUARI 2024

Nieuwjaarsreceptie SV Blokzijl 2024

Een toost op het nieuwe jaar!

Wij nodigen u van harte uit om samen met ons het nieuwe jaar in te luiden! Op zaterdag 6 januari 2024 organiseren we onze jaarlijkse nieuwjaarsreceptie op Sportpark de Uiterdijken.

Deze speciale middag is voor iedereen die SV Blokzijl een warm hart toedraagt: leden, sponsoren, vrijwilligers, donateurs, inwoners van Blokzijl en iedereen die betrokken is bij onze club. Laten we samen een sportieve toost uitbrengen op een succesvol en gezond 2024.

We verwelkomen u graag om 16:00 uur op ons Sportpark de Uiterdijken. Dit is een prachtige gelegenheid om samen te komen en te genieten van de gezellige sfeer.

Kom en vier met ons mee! Laten we samen vooruitkijken naar een jaar vol sportieve hoogtepunten en gezellige momenten.

Tot zaterdag 6 januari!

AANVANG
06 januari 2024

Gratis Entrée

JANUARI 2024

Nieuwjaarsreceptie SV Blokzijl 2024

Een toost op het nieuwe jaar!

Tot zaterdag 6 januari!

AANVANG