De dames van SV Blokzijl hebben nieuwe trainingspakken gekregen van meerdere sponsors die samen dit mogelijk hebben gemaakt. De dames hebben zelf het initiatief genomen om dit voor elkaar te krijgen en het resultaat mag er wezen.
De sponsors zijn: Jaap Have schilderwerken Blokzijl.

•                               Massagepraktijk Mariejanne.             www.massagepraktijkmariejanne.nl
  •                               Meerzoo dierenpark Marknesse        www.meerzoo.nl
  •                               Rodi truckspecials.                               www.roditruckspecials.nl
  •                               Harry Westerhof                                    www.app-westerhof.nl

Op de foto ziet u de dames met de leiders en sponsoren staan.

Op dit moment strijden de dames in de 4e klasse om het kampioenschap samen met Olde Veste uit Steenwijk. Er word een beslissingswedstrijd gespeeld wie er kampioen gaat worden. Hieronder enkele foto's van de wedstrijd Olde Veste Da 1 – Desz Da 1. Uitslag 2 – 2.

Kijk op www.svblokzijl.nl wanneer deze wedstrijd gespeeld word op het moment van dit schrijven was het nog niet bekend, de dames kunnen u steun gebruiken als het zover is!