Update 31 maart 2020

Hierbij een bericht van de maatregelen die, in navolging van de overheid, SV Blokzijl neemt om zo haar bijdrage te leveren aan het indammen van de verspreiding van het coronavirus.

De KNVB heeft alle wedstrijden van dit seizoen (2019 – 2020) afgelast:

• er geen trainingen, wedstrijden of oefenwedstrijden afgewerkt worden
  • alle geplande evenementen afgelast of uitgesteld worden
  • de sportkantine gesloten zal blijven gesloten

De KNVB heeft een uitleg verzonden deze kunt u hier bekijken.

Wij rekenen op uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie.

Met vriendelijke groet,

Bestuur SV Blokzijl

Update 30 maart 2020

Zoals onderstaande afbeelding laat zien is ons Sportpark afgesloten tot 01 juni 2020.  Wil een ieder zich daar aub aan houden?

Update 16 maart 2020

De KNVB heeft alle wedstrijden tot en met 06 april afgelast. Daarnaast geldt tot nader order dat:

• er geen trainingen, wedstrijden of oefenwedstrijden afgewerkt worden
  • alle geplande evenementen t/m 06 april afgelast of uitgesteld worden (waaronder het Dart toernooi van 21 maart)
  • de sportkantine gesloten zal blijven

De KNVB beraadt zich intussen over oplossingen voor het verdere verloop van de competitie. Wij zullen als bestuur de situatie op de voet volgen en zo nodig met nieuwe informatie komen die wij op deze website zullen berichten.

Wij rekenen op uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie.

Met vriendelijke groet,

Bestuur SV Blokzijl