Tijdens de nieuwsreceptie heeft de kledingcommissie, bestaande uit Kees Pölkerman, Hendrik Donker, Arie Vrolijk, Peter Kragt en Fijko Roozeboom aan de voetbalclub 42 ballen overhandigd.

De ballen zijn bestemd voor de jeugdteams. In totaal zijn er 7 jeugdteams, dus elk team krijgt 6 nieuwe voetballen tot haar beschikking.

De kledingcommissie verkoopt twee keer per jaar in samenwerking met alle jeugdleden huis aan huis rookworsten.
Dankzij deze inkomsten kan de commissie de jeugdleden een prachtig Hummel trainingspak aanbieden voor slechts Euro 20,00.

Maar daarnaast kan de commissie dus gelukkig ook nog iets extra's doen voor de jeugd van S.V. Blokzijl.

• Fijko Roozeboom(r) heeft de ballen overhandigd aan Theo Dragt(l) van de technische commissie