Beste supporters,leden, inwoners van Blokzijl e.o.

Het eerste elftal van SV Blokzijl is samen met HJSC en Heeg bovenaan geëindigd in de competitie. De reglementen schrijven voor dat in beslissingswedstrijden moet worden uitgemaakt wie er kampioen word.
De KNVB heeft het volgende beslist:
Aanstaande dinsdagavond speelt HJSC op basis van hun doelsaldo [slechtste van de 3] tegen SV Blokzijl [op 1 na beste doelsaldo] om 20.00 uur in Hommerts tegen elkaar de eerste wedstrijd. Als Blokzijl wint of gelijk speelt mogen wij dinsdag 15 mei thuis tegen Heeg om het kampioenschap spelen. Als we verliezen dan spelen we zaterdag 12 mei thuis tegen Heeg . Afhankelijk van de uitslag van Heeg tegen HJSC weten we dinsdagavond 15 mei wie er kampioen is.
Wij willen graag met zoveel mogelijk supporters afreizen naar Hommerts  en daarom gaat het bestuur een busreis organiseren naar deze wedstrijd. Voor degene die mee willen graag opgeven aan onderstaand adres voor maandag 20.00 uur. We vertrekken om 18.30 uur vanaf sportpark de Uiterdijken aan de kanaalweg 3 . Wij hopen op een volle bus!

Namens het bestuur SV Blokzijl.

J Grendelman
emmiegr@kpnplanet.nl