Op deze prachtige zaterdagochtend stonden de jonge talenten van Blokzijl klaar om het op te nemen tegen SJO Ens/Kraggenburg JO7-1 en Olympia 28 JO7-2. De beide wedstrijden spelen 4 tegen 4.
Met enthousiasme en vastberadenheid betraden ze het veld, klaar voor een ochtend vol plezier en sportiviteit.

De eerste wedstrijd begon met veel enthousiasme van Blokzijl, met Jop die al binnen 10 seconden een geweldig doelpunt scoorde, gevolgd door nog een knappe goal. Maar toen kregen we even een moeilijk momentje, toen de tegenstander twee punten wist te scoren. Gelukkig stond Blokzijl stevig in de verdediging.

Ens/ Kraggenburg liet echter zien dat ze ook een sterk team waren en wisten nog drie keer te scoren, waardoor ze met een voorsprong de rust ingingen. Maar onze jongens gaven niet op! Ze bleven strijden en probeerden keer op keer te scoren, maar het zat niet mee vandaag.

Uiteindelijk eindigde de eerste wedstrijd met een score van 7 – 2 voor Ens/Kraggenburg.
Het was een spannende strijd waarbij beide teams alles hebben gegeven, en hoewel we niet hebben gewonnen, zijn we trots op het harde werk en de inzet van onze spelers.

De tweede wedstrijd had ook een goed begin van aftrappen van Levi die de bal goed naar voren schopte. Het eerste doelpunt wordt door Taim gemaakt wat ons een goede start gaf, Olympia probeerde terug te strijden, maar Levi en Vigo, Jordy hielden hen tegen in de verdediging.
Toen was het onze beurt weer, en Jop maakte het tweede doelpunt.
Blokzijl probeerde nog meer doelpunten te maken.

Olympia scoorde toch nog een keer, maar Jop maakte snel twee doelpunten voor Blokzijl.

We hielden de voorsprong vast en wonnen uiteindelijk de wedstrijd met 4-1 Het was een goede dag voor ons team!

Ahmad Shaweish