SV Blokzijl zoekt donateurs

Beste sportliefhebbers,

Veel organisaties, bedrijven en verenigingen worden geraakt door de Coronacrisis. Ook SV Blokzijl heeft het, in het jaar voor haar 100 jarig bestaan, niet makkelijk. Het Coronavirus gooit roet in het eten en hebben we al een hele tijd geen activiteiten meer gehad op ons sportpark.

Ondertussen lopen onze vaste lasten gewoon door. Niet alleen het huidige seizoen, maar ook de eerste maanden van het nieuwe seizoen zullen onzeker zijn.

Wij doen dan ook een beroep op (oud)leden, donateurs, sponsors en een ieder wie SV Blokzijl een warm hart toedraagt, om een financiële bijdrage te doneren. Help SV Blokzijl door deze lastige periode te loodsen. Zodat we straks het nieuwe seizoen met z’n allen weer kunnen sporten, maar natuurlijk vooral om weer lol en plezier te hebben.

Doneer vandaag nog. Elke donatie, hoe groot of klein dan ook, gaat ons helpen.

Blijf gezond en hopelijk zien we elkaar zeer binnenkort weer!

Sportieve groet SV Blokzijl