SV Blokzijl viert succesvol seizoen tijdens geslaagde familiedag

Afgelopen weekend was het feest bij SV Blokzijl. De jaarlijkse familiedag werd een groot succes met verschillende hoogtepunten en een uitstekende opkomst. De zon scheen, de sfeer was fantastisch en er viel veel te vieren.

Kampioenschap voor SV Blokzijl VR30+ 7×7

De dames van SV Blokzijl VR30+ 7×7 zijn opnieuw kampioen geworden in de voorjaarscompetitie. Met een indrukwekkende 20 gespeelde wedstrijden en 55 behaalde punten lieten zij hun naaste concurrent Olympia ’28 ver achter zich, met een verschil van maar liefst 12 punten. Voorzitter Marcel Scholtens zette de kampioenen in het zonnetje en sprak zijn waardering uit voor hun doorzettingsvermogen en teamgeest.

Dankwoord aan trainers, leiders, vrijwilligers en sponsoren

Tijdens de festiviteiten sprak voorzitter Marcel Scholtens ook zijn dank uit aan alle trainers, leiders, vrijwilligers, sponsoren en spelers. Hun inzet en betrokkenheid maken de successen van de club mogelijk. Namens Sander Driezen ontving de club bovendien aluminium glazenhouders, bedrukt met het logo van SV Blokzijl. Deze werden direct in gebruik genomen en zorgden voor nog meer feestvreugde onder de aanwezigen.

Succesvolle sponsorloop en nieuwe middelen

Naast het sportieve succes was er ook een financiële meevaller. De jeugd van SV Blokzijl liep een sponsorloop waarmee maar liefst €2500 werd opgehaald. Dit bedrag zal ten goede komen aan de jeugdafdeling van de club. Daarnaast leverde een online ballenactie 116 nieuwe ballen op en werden er 12 nieuwe reclamebord sponsoren geworven.

Nieuwe trainer voor het eerste elftal

Tot slot werd bekendgemaakt dat Roy Holman zijn trainersdiploma heeft behaald. Hij zal komend seizoen het eerste elftal van SV Blokzijl trainen en begeleiden. De club kijkt uit naar zijn bijdrage en de verdere ontwikkeling van het team.

Op de foto afscheid nemende Jan Grendelman als leider van het 1e Elftal en rechts de nieuwe trainer van SV Blokzijl Roy Holman. Kees de Jong nam afscheid van SV Blokzijl als trainer van ons 1e Elftal.

Het was een dag vol hoogtepunten en blije gezichten bij SV Blokzijl. De club bedankt iedereen die heeft bijgedragen aan dit succesvolle seizoen en kijkt uit naar een voortzetting van deze positieve lijn.