Hieronder een aantal regels die betrekking hebben op het gebruik van onze (trainings)velden:

• Houd het terrein afvalvrij, gooi je afval in de daarvoor bestemde afvalbak.
  • Glaswerk is alleen toegestaan op het terras bij de kantine (achter de hekken).
  • Gebruik de materialen waarvoor ze bedoeld zijn, dus
    – niet hangen in de netten;
    – niet klimmen in de doelen.
    – en ga op een respectvolle manier om met de spullen van een ander.

Trainingen

• Maak géén gebruik van (de ruimte voor) de vaste doelen (houd in ieder geval het 5 meter gebied vrij).
  • Gebruik in plaats daarvan de verplaatsbare doelen, op een plaats waar de schade aan het gras minimaal is.
  • Laat de netten in de vaste doelen omhoog.
  • Na afloop van de training ruim je als team alle gebruikte materialen op.
  • Verwijder alle doelen en doeltjes van het speelveld en plaats deze op de daarvoor bedoelde tegels.

Wedstrijden

• Tijdens de wedstrijd zorg je ervoor dat alle verplaatsbare doelen vast worden gezet met haken.
  • Alle hoeken voorzien zijn van een cornervlag (vanaf wedstrijden op een groot veld).
  • Na afloop van de laatst gespeeld wedstrijd op een veld zet je de verplaatsbare doeltjes terug op de daarvoor bedoelde tegens en/of haal je de netten in de vaste doelen weer omhoog (zorg er hierbij voor dat niet alleen de stang maar ook het net omhoog gedaan wordt).
  • Neem alle cornervlaggen mee en ruim deze op in het ballenhok.

Wanneer de verplaatsbare doeltjes achter blijven op een veld en/of de netten in de vaste doelen niet omhoog zijn gedaan, maait de gemeente (ruim) om deze doelen heen. Voorkom dit en ruim als team alle materialen netjes op!

Het bestuur dankt een ieder voor zijn/haar medewerking!