FRANS HOEK SPORTS KEEPERSPROMOTIE- EN TRAININGSDAG ism KNVB
DE BESTE KEEPER VAN NEDERLAND

Geacht (jeugd) bestuur,

Op 24-2-2010 wordt er op de accommodatie van de Olymia’28 een – FRANS HOEK SPORTS KEEPERSPROMOTIE- EN TRAININGSDAG georganiseerd. De dag zal bestaan uit twee veldtraining en, een keepersdemonstratie en informatie over het keepen.

Tevens zal er een keeperswedstrijd zijn in alle leeftijdscategorieën 6/7, 8/9, 10/11, 12/13, 14/15, 16 en ouder en meisjes/dames leeftijdscategorieën 6 t/m 10, 11 t/m 13 en 14 jaar e.o. waaruit de winnaar de titel beste keeper(ster) van uw district zal krijgen. Ook voor meisjes/dames is er een prijs!!

Alle keepers(sters) (dus ook meisjes en dames!) vanaf 6 jaar zijn welkom evenals (keeper-) trainers en jeugdbegeleiders. Ook voor hun een ideale mogelijkheid om kennis te maken met de mogelijkheden op het gebied van de keeperstraining.

Wij willen u en uw keepers(sters) graag uitnodigen voor deze dag en willen u vragen om binnen uw vereniging bekendheid te geven aan deze KEEPERSPROMOTIE- EN TRAININGSDAG door bijgaande poster in uw clubhuis op te hangen en een publicatie in uw clubblad en eventueel op uw website is uiteraard ook van harte welkom.

Ter uwer informatie vermelden wij nog dat de kosten voor deze dag € 19,90 zullen bedragen (voor iedere deelnemer een uniek exclusief voor deze dag ontworpen T-shirt, lunchpakket, portokosten, accommodatie, aandenken voor iedere deelnemer etc.).

Tevens willen wij u vragen om: trainers / vrijwilligers / begeleiders aan te leveren om de dag perfect te laten verlopen en ook voor deze “club”mensen is het een leuke leerzame dag.

Wij hopen dat u dit initiatief zult ondersteunen en wij zien u graag op ons complex verschijnen.

Met vriendelijke keepersgroeten,

De organisatie