12:15 uur Sponsorloop voor de jeugd tot en JO14

We organiseren dit jaar ook weer een sponsorloop. Onze jeugd tot en met de JO14 zal rondjes van 200 meter (half veld) lopen om geld voor de club in te zamelen.

Jullie krijgen een formulier met daarop een QR-code om het bedrag per bank te sponseren. Uiteraard is het ook mogelijk om contant te sponseren.

Het ingezamelde bedrag zal de club rechtstreeks investeren in onze jeugd. Kortom, een mooi doel om een mooi bedrag in te zamelen.

13:30 uur Een sportieve en leuke mixtoernooi voor jong en oud!

Doe mee aan ons sportieve en gezellige mixtoernooi, geschikt voor iedereen: jong en oud, leden en niet-leden, sportief of niet. Leeftijdsgroep JO14 – 99 jaar. Speel 7 tegen 7 in gemengde teams, waarbij plezier en saamhorigheid centraal staan. Zowel ervaren voetballers als beginners zijn van harte welkom. Dus nodig vrienden, familie en buren uit voor een sportieve en gezellige middag bij SV Blokzijl!

Dit mixtoernooi is de perfecte gelegenheid om als ouder je kind kennis te laten maken met voetbal en onze vereniging.

Tegelijkertijd kun je zelf meedoen aan het mixtoernooi voor volwassenen en genieten van een sportieve en gezellige middag. Voel je echter niet verplicht om te voetballen; het is ook prima om gewoon te genieten van de sfeer en de overige activiteiten.

16: 00 uur Feestelijke afsluiting

Na het toernooi zullen we het seizoen feestelijk afsluiten. Met voor de kids een springkussen en suikerspinnenkraam. Natuurlijk voor kinderen en volwassenen muziek, een borrel, een BBQ en lootjes met de grootste prijzenpot van het seizoen!

Wij hopen op een gezellige middag en kijken er naar uit het seizoen samen met jullie af te sluiten!