Het gaat goed met de aanwas van nieuwe pupillen bij de afdeling voetbal van S.V. Blokzijl. Tot en met de winterstop zijn er zelfs zoveel nieuwe aanmeldingen geweest dat er voor de voorjaarscompetitie een F2-team bij de KNVB aangemeld kon worden.

Omdat er nog geen tenues beschikbaar waren voor deze jongste voetballers en voetbalsters, heeft de voetbalvereniging aangeklopt bij sponsor Garage Diepeveen uit Blokzijl.“Toen het bestuur mij vroeg of ik de F2-pupillen wilde sponsoren heb ik onmiddellijk ja gezegd. Ik ben ook sponsor van het F1-team van Blokzijl. Jeugdvoetbal draag ik een warm hart toe en is heel belangrijk voor een voetbalvereniging. Als een boom geen goede wortels heeft dan kan het in de kruin ook niet groeien”, aldus Patrick Diepeveen van Garage Diepeveen. Het bestuur,  de spelers en speelsters zijn Patrick zeer erkentelijk voor zijn bijdrage.

Op de foto, voorste rij, vlnr: Kevin Boes, Jens Mäkelburg, Savanne de Leeuw, Ajka Gadimova, Tom Kik, Bjarne Stap, Joep van Beek, Jos Bremer en Floris Mondria. Melissa Knoppers en Esmee Neuteboom Spijker ontbreken. Achterste rij, vlnr. Janine Smedes (trainster), Uwe Mäkelburg (leider), Jan Kik (leider), Henri Winter (voorzitter) en Patrick Diepeveen (sponsor).