Hallo Voetbalvrienden,

De pen was dit keer niet zoek maar inspiratieloos!!
Maar goed ik zal me snel voorstellen want anders haal ik
de gestelde deadline van JOOP… niet!!!

Gerard Knoppers is geboren in Vollenhove 19 mei 1985. Hij heeft lieve ouders, twee oudere zussen en een stoot van een vriendin!
In 1992 verhuisd naar Blokzijl (waar hij na een half jaar door veel aandringen van zijn buurman op voetbal is gegaan.) Na meerdere scholen gehad te hebben in Emmeloord de Mavo gehaald. Vervolgens aan het Deltion Collge in Zwolle de opleiding Bouwkunde afgerond. Nu werkzaam bij Bouwbedrijf Rook in Vollenhove als calculator / werkvoorbereider.

Bij s.v. Blokzijl begon mijn loopbaan in de E pupillen en voetbalde bij de club
tot mijn 13e jaar.
Doordat ik genoodzaakt werd om het ergens anders te gaan proberen ben ik in Emmeloord gaan voetballen bij Flevo Boys.
Ik heb hier vijf seizoenen met plezier gevoetbald en veel geleerd.
Een hoogtepunt was het kampioenschap met de B1 in 2001.
Toen de jeugd voorbij was zag ik geen toekomst meer omdat het 1e elftal niet haalbaar was en de rest niet interessant was voor mij.

Ik besloot helemaal te gaan stoppen met voetbal.???!!!
s.v. Blokzijl kreeg hier al snel lucht van en deed vervolgens meerdere pogingen om mij toch weer over te halen om te gaan voetballen.
Mijn naam werd veranderd in Baks en ik kon de 2e seizoenshelft weer volop aan de bak!
Na een iets minder seizoen dreigde een complete leegloop van de club door studie, werk etc. Samen met Rutger besloot ik weer te verhuizen, ditmaal naar S.V.M.
Hier heb ik 2 seizoenen gevoetbald maar na degradatie in het 2e jaar naar de 4e klasse was de beslissing om weer te gaan voetballen met veel leeftijdsgenoten en vrienden niet zo moeilijk.

We hebben een zeer moeizame start gehad met veel blessures en andere zaken waardoor de resultaten ook erg wisselvallig zijn.
Ik hoop dat we na de winterstop weer compleet zijn en er weer hard tegen aan kunnen om nog te gaan voor een plekje bij de eerste vijf.

Ik geef nu de pen door aan zo ’ n “probleemgeval”, Sander Boxum aan jou de eer!!!