Beste voetbalvrienden van Blokzijl

De pen was even zoek , maar ik heb hem eindelijk gevonden dus stel ik me even voor :

Mijn naam is Dennis Dijkstra ( alias Lalas ) ben geboren in de mooiste stad van Nederland , Amsterdam .

In het jaar 1969 , 16-10 kwam ik ter wereld , daar zag ik mijn ouders en mijn oudere broer.
Mijn voetbaljeugd heb ik tot de B1 bij F.C Voorland doorlopen
Daarna ben ik naar F.C de Meer gegaan , daar heb ik in de A1 landelijkejeugd gevoetbalt met als trainer Andries Jonker ( nu hoofdtrainer bij Willem 2 ) zie foto

de tweede van rechts ben ik , andries rechts in het blaauw

Aangezien ik thuis niet te houden was ( recalcitrant ) kozen mijn ouders er voor om me naar de marine te sturen ( goed idee)
Daar heb ik het 13 jaar volgehouden ( 1987-2000 ) Prachtige steden gezien ( bijna de hele wereld ) maar niet altijd leuk natuurlijk.
Toen kwam mijn grote liefde in mijn leven Trijna knol , na tien jaar verkering besloten wij om te trouwen op 29-08-2007 .

Ik woon sinds 2003 in de tweede mooiste stad van Nederland Blokzijl “Het Paradijs“ .
Dus gelijk maar aan het werk en dat bleek “Sluiszicht’ te zijn , daar heb ik de leiding in de keuken en vrijdag en zaterdag avond hang ik de barman uit.
Drie seizoenen geleden had Blokzijl niet genoeg man dus kwam het verzoek om een keer mee te doen , en het voelde weer goed om in de wei te lopen.
Na twee jaar Blokzijl in de voorhoede kreeg ik de kans om rechtsback te proberen , wat in de voorbereiding niet zo goed was bevallen.
Maar nu na vier wedstrijden op deze positie voel ik me goed. ZEKER door de goede coaching van de jongens en het vertrouwen van de coach.
De droom : Om een keermet de platte kar door Blokzijl te gaan met de titel op zak.

Ik hoop genoeg geschreven te hebben over mezelf , bij vragen e-mail : lalas@home.nl

Ik geef de pen door aan Pieter de Jonge alias De Kakkerlak