Zaterdag 10 oktober 2009 organiseert ´de Ploats` in samenwerking met `Big Stone Entertainment` (bestaande uit Peter Bos en Robert Joustra) de muzikale Popquiz. Verschillende verenigingen zijn uitgenodigd om hier aan mee te doen.

De vormgeving van deze popquiz komt overeen met het programma `Ik hou van Holland` en werkt alsvolgt:

De Quiz wordt in competitieverband gehouden. Een afvaardiging van 5 personen, met brede kennis van popmuziek, artiesten en achtergrond informatie, zitten in een panel. Er wordt op een luchtige en ongedwongen manier vragen gesteld over onze pophistorie. Dit aan de hand van archiefbeelden, geluidsopnamen en andersoort vragen.
De 5 panelleden worden gesteund door een zo groot mogelijke achterban van de vereniging, die ook mee mag helpen de vragen te beantwoorden.

* klik op poster voor grote versie

SV Blokzijl kan natuurlijk niet ontbreken en dus zijn ook wij als vereniging voor deze muziekquiz uitgenodigd!

Lijkt het je leuk om in de SV Blokzijl panel plaats te nemen om de competitie aan te gaan tegen andere verengingen, geef dan je naam voor 28 september door aan je leider van je team. Zij zijn hiervan op de hoogte. Van elk team ( 1ste, 2de en dames) kunnen er 1 à 2 kandidaten in het panel plaatsnemen.
Verder gaan we er natuurlijk vanuit dat de rest van de teams het panel komt aanmoedigen!
Na afloop zal de feestvreugde worden voortgezet op de dansvloer.