Zaterdag 07 februari was een spannende dag voor onze mannen van F1 en F2. Deze teams konden namelijk zaalkampioen worden.
Beide teams moesten hiervoor minimaal 1 wedstrijd winnen. Bij aankomst van F2 in de Burght te Vollenhove was het al groot feest voor F1. Het was namelijk gelukt, het kampioenschap was binnen.
Nu F2 nog. Geconcentreerd begonnen de mannen aan de eerste wedstrijd. Door het goede samenspel lukte het om de wedstrijd te winnen met 1 – 0.
Dus Blokzijl had nog een kampioensteam, dus dit moest natuurlijk worden gevierd.
De kou trotserend vond de traditionele rondgang met de boerenwagen door Blokzijl plaats. Dit ging natuurlijk gepaard met een hoop lawaai, want iedereen in Blokzijl moest weten dat we twee kampioensteams hadden. Uiteraard moesten de kampioenen nog even op de foto bij de sponsor van de teams: Autobedrijf Diepenveen.

Als beloning werden de mannen nog getrakteerd op patat en drinken in de kantine. Al met al een super geslaagde ochtend. Wij bedanken dan ook iedereen die hier aan heeft meegewerkt.

Trainers en leiders F1 en F2