Blokzijl E1 speelt aanstaande zaterdag 01 maart uit tegen VSCO'61 E1. Aanvang wedstrijd zal zijn 10.00 uur.

Blokzijl E1 speelt een lichtwedstrijd tegen Alcides E2 op woensdag 5 maart(dit kan ipv van het oefenprogramma E1 in de winter)

Blokzijl E1 sluit zijn voorbereiding op de voorjaarscompetitie af, met een lichtwedstrijd op woensdagavond 5 maart in Blokzijl om 19.00 uur.

Het sterke Alcides E2 komt op bezoek.

Er wordt gespeeld op het achterste veld, aan de linkerkant.
We hopen er een mooie pot van te maken en net als al de andere voorbereidingsuitslagen op een close uitslag.
Een voorbereiding, waarbij het team zich prima heeft ontwikkeld en nieuwe ervaringen heeft opgedaan.
Er zijn een aantal punten waarop we zeker nog sterker kunnen worden en dus is de rek nog lang niet uit dit elftal.
Het kan nog een mooi halfjaar worden.

De start van de competitie staat gepland op 8 maart, uit tegen het sterke SVM E1.

Na het verlies in de najaarscompetitie, is er nu de ambitie deze wedstrijd te gaan winnen.

Uitslagen van de voorbereiding tot nu toe:

Drachten E2 – Blokzijl E1 3 – 4
Olde veste E3 – Blokzijl E1 5 – 4