De door velen van jullie al gebruikte voetbal.nl app wordt speciaal voor S.V. Blokzijl leden door ontwikkeld. In de nieuwe Voetbal.nl app kunnen naast wedstrijdprogramma’s, uitslagen en standen, ook allerlei leuke en nuttige clubnieuwtjes worden getoond. Dit maakt het voor leden en fans van onze vereniging allemaal een stuk leuker en gemakkelijker.

Zoals aangegeven, er komt in de week van 21 augustus een vernieuwde Voetbal.nl app. Maar daarnaast gaan we en alle andere voetbalverenigingen vanaf de start van het nieuwe seizoen ook nog eens gebruik maken van de KNVB Wedstrijdzaken app. Dit is dé app waarmee het wedstrijdformulier wordt vastgelegd en waarmee spelers zich kunnen legitimeren met een digitale spelerspas.

Geef je e-mailadres door aan de club voor gebruik van de voetbal.nl app en de KNVB wedstrijdzaken app.
Leden die in de Voetbal.nl of de KNVB Wedstrijdzaken app willen inloggen, moeten zich in de app registreren met een e-mailadres. Voor beide apps worden dezelfde inloggegevens en dus ook hetzelfde e-mailadres gebruikt. Het is belangrijk dat hiervoor het e-mailadres wordt gebruikt dat bekend is bij de vereniging. Want alleen met dat e-mailadres herkent de app het lid. Zorg er daarom voor, dat bij de club het e-mailadres in Sportlink Club is geregistreerd waarmee je ook gebruik wil maken van de Voetbal.nl en de KNVB Wedstrijdzaken app. Ontbreekt een e-mailadres bij een lid, dan kan die persoon niet inloggen in de app en dat wil je uiteraard voorkomen. Heb je als ouder je eigen mailadres bij je kind(eren) doorgegeven en heeft uw kind wel een eigen mailadres, geef deze dan door aan de club zodat ieder kind afzonderlijk in zijn eigen (team)omgeving kan inloggen.

Lukt het niet om in te loggen of heb je nog geen e-mailadres doorgegeven aan de club dan kun je jouw e-mailadres sturen naar: ledenadministratie@svblokzijl.nl

Voor alle nieuwe functionaliteiten klik hier voor een promotiefilmpje van Club.Mobiel en Club.TV (hier gaat de club komend seizoen ook mee werken).