Afsluiting sportief seizoen 2022 – 2023 voor leden, vrijwilligers, sponsoren, donateurs en iedereen die voetbalvereniging SV Blokzijl een warm hart toedraagt.

Wij nodigen iedereen die SV Blokzijl een warm hart toedraagt van harte uit voor een geweldige dag op zaterdag 3 juni, vol met plezier, saamhorigheid en voetbal! Hierbij een overzicht van het programma, onderverdeeld in ochtend en middag/avond.

**Ochtendprogramma (08.00 – 12.00 uur)**

Doe-dag met koffie en Blokzijler Brok

Een sfeervolle en vruchtbare ochtend voor alle actieve en niet actieve leden van het 1e elftal en de 7×7 vrouwen- en mannenteams van SV Blokzijl. Laten we samen de handen uit de mouwen steken en onze club een flinke opfrisbeurt geven! Hoewel niet verplicht, wordt van de genoemde leden verwacht dat zij hun bijdrage willen leveren aan deze ochtend. Mocht je verhinderd zijn, dan kun je je afmelden bij Sander Driezen of Robin de Boer.

**Middag- en avondprogramma (vanaf 14.00 uur)**

14.00 – 16.00 uur: Mixtoernooi

Een sportieve en leuke mixtoernooi voor jong en oud!

Doe mee aan ons sportieve en gezellige mixtoernooi, geschikt voor iedereen: jong en oud, leden en niet-leden, sportief of niet. Er zijn twee toernooien, één voor kinderen van 6 – 11 jaar en één voor de leeftijdsgroep 12 – 99 jaar. Speel 7 tegen 7 in gemengde teams, waarbij plezier en saamhorigheid centraal staan. Zowel ervaren voetballers als beginners zijn van harte welkom. Dus nodig vrienden, familie en buren uit voor een sportieve en gezellige middag bij SV Blokzijl!

Dit mixtoernooi is de perfecte gelegenheid om als ouder je kind kennis te laten maken met voetbal en onze vereniging.

Tegelijkertijd kun je zelf meedoen aan het mixtoernooi voor volwassenen en genieten van een sportieve en gezellige middag. Voel je echter niet verplicht om te voetballen; het is ook prima om gewoon te genieten van de sfeer en de overige activiteiten. Wij kijken ernaar uit jou en je kind(eren) te verwelkomen!

Vanaf 16.00 uur: Feestelijke afsluiting

Sluit de dag af met een gezellige BBQ, een springkussen, het Rad van Fortuin, een verloting met prachtige prijzen en een verrassingsactiviteit van de Strandhoeve. Geniet ook van (live)muziek en een heerlijk biertje, een goed glas wijn of een smakelijke frisdrank om de dag feestelijk af te sluiten!

Mis deze bijzondere dag niet en laten we er samen een onvergetelijke ervaring van maken bij onze geliefde voetbalvereniging SV Blokzijl.

Graag tot zaterdag 3 juni!