Afgelopen vrijdag was er weer het jaarlijkse zaalvoetbaltoernooi van SV Blokzijl.
Er waren weer 25 voetballers die zich hadden opgegeven, jammer dat de dames er dit keer niet bij waren [volgend jaar gewoon weer meedoen !!!].
De 5 ploegen hebben een onderlinge competitie afgewerkt en uiteindelijk bleek het team van` Italië` de sterkste te zijn. Het team bestond uit : P de Jonge, B Teune, S Boxum ,DP Lok en D Wiersma. Alle wedstrijden werden gewonnen.
Topscoorder van het toernooi werd DP Lok die in de eerste wedstrijd liefst 7 keer ! het doel trof. Uiteindelijk maakte hij er 8.
Uitgeroepen tot speler van het toernooi werd Niels ter Wolde de zoon van Marco. Deze keeper van VENO [nog maar 14 jaar] keepte een geweldig toernooi en pakte punten voor zijn team. Het bestuur gaat kijken of we hem los kunnen weken en overnemen van VENO zodat hij in de toekomst net als zijn vader bij Blokzijl kan gloriëren.