Wedstrijd verslag  F1- Tonego F2 7 februari de Burcht Vollenhove

De toppertjes van F1 mochten weer voetballen in de zaal.
Op zich niet nieuw maar nu was het ’s middags om 13.15 uur.
We waren er allemaal op tijd dus je zou zeggen; hop we gaan ervoor!!
Maar dan….he wie heeft de tas met de kleding?
Uhhh Marja…waar is de tas?
Nou, als u op de dijk gisterenmiddag zo rond 13.00 uur een flits heeft gezien en dacht; wat is dat?
Nou, dat was Marja die de tas even ging ophalen.
Ondertussen had Theo de wedstrijd al kunnen verschuiven, zodat we een kwartier later zouden beginnen maar dan niet 2 wedstrijden speelden met een kwartier ertussen maar gewoon doorspelen zouden.
Op zich had dit gedoe een goed effect op de spelers want die speelden de sterren van de hemel. Ze waren natuurlijk ook al wel warm gelopen door in de kleedkamer en de gang in hun ondergoed rond te hupsen omdat ze op de tenues aan het wachten waren. Maar dan bedoel ik wel de jongens want de dames Caithlin en Lucinda bleven cool zitten wachten op Marja die ook nog eens een trommel met snoep bij zich had. Caithlin was de 6e jarig geweest en trakteerde!! Happy B-Day Caithlin!!!
Het 1e kwartier bleef het 0-0, maar wel constant aanvallend op de helft van Tonego. Blokzijl  waren gewoon beter.
In het 2e kwartier werd er gescoord…in de 7e minuut scoorde Sebastiaan en deed dat in de 9e minuut nog even over.. In de 11e minuut scoorde Jan- Hinse en we konden met een blij F1 afsluiten.
Super gedaan toppers!!!
Wij ben wederom, zoals altijd,  trots op jullie.

Brigitte