SVM F1 – Blokzijl F1

15 december 2012

Op deze zaterdagmiddag moesten we om 12.00 uur in de zaal voetballen tegen SVM F1.    Dit vond plaats in de Burcht bij Vollenhove. Al na 15 seconden stonden we op een 1-0 achterstand. Na 7 minuten stonden we al 3-0 achter. Blokzijl stond behoorlijk onder druk, maar Ella hield vele doelpogingen van SVM F1 tegen. Na 12 minuten kreeg Anne de eerste mogelijkheid voor Blokzijl F1. Toch werd het 2 minuten voor tijd 4-0 voor SVM F1.                Dit was tevens de eindstand van de eerste wedstrijd tegen SVM F1.

De tweede wedstrijd tegen SVM F1 begon om 12.45 uur.
We waren gebrand op een beter resultaat, maar na 5 minuten stond Blokzijl al met 3-0 achter. We begonnen wel iets beter te spelen. Toch kon Blokzijl niet de 4-0 achterstand voorkomen. Na 12 minuten schoot Anne net voor langs het doel van SVM F1 en vlak daarna werd een afstandsschot van Damian door de keeper van SVM F1 tegengehouden.
In de laatste minuut kon Blokzijl niet de 5-0 voor SVM F1 voorkomen.
Dit was de eerste wedstrijd dat wij weer in de zaal hebben gevoetbald.
We hopen dat de komende wedstrijden voor Blokzijl in de zaal positiever zullen verlopen.