Met de verdiende overwinning van Waskemeer op Blokzijl 4-1, zal de selectie zich weer moeten gaan opladen, om volgende week Jistrum aan de verkeerde kant van de score te laten.
Toch had Blokzijl vele kansen, maar net als tegen Suawoude ontbrak het aan……….. SCOREND VERMOGEN!!
Carlo Noordwijk had in de 6e minuut de kans…. maar schoot op de paal.
Na pressie op de man/ bal lag de weg naar het doel open.
Waskemeer met de schutters Herbert Golsteyn en Theo Meijerhof,had meer scherpte en kwaliteit in de afwerking.
Na foutief verdedigen van keeper Dennis en Gerbrand was de wedstrijd al bijna gespeeld.
Rust 2-0.
Na de rust een energieker Blokzijl meerdere kansen werden niet benut ( Carlo, Pieter, Gerbrand ), Waskemeer liep uit naar 4-0. Na een nonchelante aanname van Mark en te passief verdedigen van Jan Peter.
Fouten waar Waskemeer 100 van profiteerde.
Stoker en Roijenga waren scherp in de afronding.
Mark Benus redde de denkbeeldige eer.
Een gevoelige tik die de jonge selectie scherper moet maken om veel meer rendement uit de kansen te halen, essentieel om wedstrijden WINNEND af te sluiten !!
Ondanks de malaise was de beste speler van de week Gerard Knoppers hij maakte de minste fouten in balbezit en balbezit tegenstander.