Een wedstrijd om snel te vergeten (ondanks de drie punten)….. Afgelopen zaterdag de uitwedstrijd tegen VVI Dames 1 in Idskenhuizen. We kennen deze ploeg nog van vorig jaar uit de beker, toen verloren we van ze dmv penalty's. Henk gaf ons vooraf mee dat we net zo'n wedstrijd als de week ervoor tegen Ens op de mat moesten proberen neer te leggen. Vroeg druk zetten, ons eigen spelletje en 110% inzet. Dit pakte wat anders uit…  De 1e helft ging nog aardig, we kwamen op een snelle 0-2 voorsprong na mooie doelpunten van Marjolein en Yvette. Maar echt in ons ritme kwamen we niet. VVI is een snelle en fitte ploeg, die kort op de 'man' zit. Hier hadden we moeite mee!! Ze maakten de aansluitingstreffer, maar Yvette zorgde er uiteindelijk voor dat we met een 1-3 ruststand naar de kleedkamer gingen. Henk probeerde ons weer op scherp te zetten. We moesten volle bak om de drie punten binnen te halen.  Kort na rust maakte ook Marjolein haar tweede van de middag na een goede steekpass van Janita! Over en uit zou je denken, maar VVI dacht hier anders over en wist terug te komen op 3-4!  Blokzijl probeerde er af en toe uit te komen, maar eigenlijk liepen we alleen maar achter de tegenstander aan.  Willeke wist de 3-5 binnen te tikken, maar vlak hierna weer VVI met de 4-5. Het leek wel korfbal! Zo'n kwartier voor tijd wederom Willeke met de 4-6! En nu vasthouden…. Toch was het hierna weer VVI die scoorde, 5-6! Dit kon toch niet waar wezen? Op ons tandvlees wisten we er uiteindelijk voor te zorgen dat het bij deze stand bleef… Gelukkig hebben we drie punten binnengehaald, de rest moeten we maar gauw vergeten!  A.s. zaterdag spelen we om 13.00 uur de uitwedstrijd tegen Tonego.