Deze morgen vertrokken wij rond 9.15 richting Sint-jansklooster.
In de kleedkamer werd al weer druk gepraat over de wedstrijd.
Lucian wou graag keeper zijn,maar bedacht zich toch dat hij liever in het veld wou en frans dacht ik pak mijn kans en laat me weer van mijn goede kant zien in het doel.
Dus de opstelling van vanmorgen was frans fokkes keeper,lucian bakker,joris oostra,steven vrolijk,bart kragt.janick dragt,toby boonstra,stan van der linde.Ook waren milan makelburg en anne kragt van de partij.
Om ongeveer 10 uur begonnen we aan de wedsrijd en lieten ons weer van onze beste kant zien,maar vhk hadden 2 dames voorin die niet alleen een kop groter waren maar ook wel een goed potje konden voetballen! En het bleef niet uit dat er in de eerste helft gescoord werd.
Na de eerste helft en even 10 minuten bijkomen gingen we weer met goede moed van start en met succes,daar hadden we het eerste doelpunt gescoord door joris.We werden steeds fanatieker en er kwam weer een doelpunt door joris.Ook bleef vhk niet uit en scoorde ook weer,maar lest best maakte steven nog een mooi doelpunt en was zo trots als een pauw met zijn eerste doelpunt van deze competitie! De uitslag werd 6-3 voor vhk.Het gaat steeds beter en de jongens waren ook zeer tevreden.Na de wedsrijd hebben we nog een groepsfoto gemaakt en gingen we terug naar de kleedkamer voor een warme douche en een lekker glas ranja!
Op naar de volgende wedstrijd.

Nathalie Wouters