Acht uur 's morgens vertrekken voor de wedstrijd Veno- Blokzijl. Even voor acht komt het bericht dat het veld bij Veno afgekeurd is. Na overleg word besloten de wedstrijd in Blokzijl te spelen.
Om 10 uur trappen de jongens af Veno blijkt goed uitgeslapen te zijn.
Want al na 2 minuten is het 1-0 en na enkele gevaarlijke momenten is het in de 10e minuut al 2-0.
Het lijkt een zware ochtend te worden. Het begint ook nog te sneeuwen. Maar  het witte veld lijkt onze jongens (en meiden) te motiveren en ze komen beter in hun spel. Na een goede voorzet van Janick scoorde Daan de 2-1.
Na rust gaat het over en weer met kansen maar het is Veno dat na 10 minuten de 3-1 maakt. De wedstrijd lijkt gespeeld. Maar Blokzijl toont veerkracht en Stan maakt 2 minuten later met een prachtige lob de 3-2. Een punt ligt binnen handbereik maar helaas blijft het bij 3-2.
Al met al een terechte uitslag.

René